Opatření proti COVID-19 platné ve firmě P&F Company s.r.o. chrání naše zákazníky i dodavatele.   Čtěte více
zavřít
Menu EN
13. 4. 2020

Dámy a pánové,
nový web je tady!

Vyrostli jsme. A dopřáli si krásný nový web. Obsahově propracovaný s krásným designem. Píšu to samozřejmě jako hrdý a šťastný majitel firmy. Vy jej posuďte sami. Ale já z něj mám opravdickou radost.

Proč jsme se rozhodli redesignovat web

Na počátku bylo všechno jinak. Byl podzim 2020 a já hledal copywritera, který by mi pomohl trochu učesat texty na původním webu. Ten jsem chtěl překlopit do nového designu, ale neměl jsem jasnou koncepci.

Co na novém webu vlastně chceme jinak? Jasně, větší fotky, modernější vzhled, lepší texty. Ale co dál? Pořádně nevím. A v podstatě jsem ani nic dalšího nechtěl.

Takhle vypadal náš starý web

Náhled starého webu | P&F Company s.r.o.
Takhle vypadal náš starý web

Tohle už byl návrh nového designu od původního webdesignera

Náhled starého webu | P&F Company s.r.o.
Takhle si web představoval původní webdesigner

A tady je finální podoba nového webu P&F Company na jaře 2021

Tenhle fešák vznikal pod taktovou hvězdného týmu: UX textař Adam Vrána, šikovný webdesigner Roman Holba a nakonec mistři kódu bratři Vlkové z digitální agentury Webprogress.

Náhled nového webu | P&F Company s.r.o.
A takhle vypadá nový krásný web naší poradenské firmy

Nový web pfcompany.cz jsme pekli v partě

Tady se přiznám, že jsem se hodně naučil o tom, jak správně tvořit webové stránky. A budu tak postupovat i při tvorbě dalších webů, které nyní plánuji.

Koncepci nového webu navrhl copywriter Adam Vrána. Vysvětlil mi, že texty jsou v podstatě to jediné a hlavní, kvůli čemu lidé na web přijdou. Teda pokud se bavíme o klasické firemní prezentaci. S tím se nedá než souhlasit.

Náhled nových textů | P&F Company s.r.o.
Texty jsou na webu nejdůležitější

Texty by měly člověka webem provázet. Odpovídat mu na otázky, se kterými na web přišel. Pomoci mu vyřešit jeho problém. A když ho texty pobaví, bude to pomyslná třešnička na dortu.

Náhled nových textů | P&F Company s.r.o.
Když text pobaví, je to pomyslná třešnička na dortu

Jsem rád, že jsem na Adama narazil na Googlu. Během spolupráce jsem pochopil, že je vzácný druh, který nejen že umí textem vysvětlit podstatu vašeho byznysu, ale má přesah do UX (user experience) a psychologie.

To pro mě jako majitele firmy znamenalo, že uměl získané informace nejen srozumitelně a poutavě napsat, ale hlavně vše rozvrhnout do jednotlivých stránek tak, aby celý web dával smysl a byl informačně hodnotný, ale zároveň vás nenudil nebo zbytečně nezatěžoval.

Náhled nových textů | P&F Company s.r.o.
Text na webu by měl být pro návštěvníky smysluplný

Jak dlouho trvá cesta k pořádnému webu

Má původní představa byla měsíc :-) Teď už vím, že je to v praxi neproveditelné, pakliže nemáte vše předem připraveno a nebudete jen kódovat. Na nový web jsme čekali prakticky půl roku. Jsem ale rád, že jsem nakonec nenaléhal na rychlé dodání.

Tvorba vybroušených textů a nové vizuální identity je kreativní proces, který zkrátka neuspěcháte. Samotné kódování webu šlo rychle.

Návrh webu od UX textaře | P&F Company s.r.o.
Tvorbu kvalitního webu neuspěcháte

František Provodovský, jednatel P&F Company.

O P&F Company

Jsme srdcaři. Práci bereme jako koníček. Úkoly plníme tak, abychom za ně sklidili pochvalu, jinak nás to nebaví. Někteří klienti tvrdí, že nám v žilách snad koluje benzín místo krve. Něco na tom bude :-)